Новы падыход у рэалізацыі е-кабінета

На завяршальным этапе знаходзіцца рэалізацыя новага падыходу ў функцыянаванні асабістага электроннага кабінета. Е-кабінет будзе ўяўляць сабой вэб-інтэрфейс доступу грамадзян да агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы. Стварацца ён будзе не па заяўным, а па выяўным прынцыпе на базе адзінага партала электронных паслуг.

Асабістыя электронныя кабінеты можна будзе выкарыстоўваць для:

  • заказу і атрымання электронных паслуг з дапамогай міжведамасных інфармацыйных сістэм;
  • падачы (адклікання) заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, атрымання адміністрацыйных рашэнняў (апавяшчэнняў аб прынятых адміністрацыйных рашэннях) і падачы (адклікання) адміністрацыйных скаргаў у электроннай форме;
  • фарміравання і захоўвання звестак пра вынікі аказаных электронных паслуг, апавяшчэнняў аб прынятых адміністрацыйных рашэннях у электроннай форме, а таксама аб дзеяннях карыстальніка е-кабінета пры яго выкарыстанні;
  • накіравання (атрымання) карыстальнікам асабістага электроннага кабінета, дзяржаўным органам, iншай дзяржаўнай арганiзацыяй электронных дакументаў, электронных паведамленняў, даведак, паведамленняў, апавяшчэнняў і іншай інфармацыі ў электроннай форме.

Пра гэта і многае іншае падчас эфіру на радыё «Сталіца» распавялі госці ў студыі – прадстаўнікі НЦЭП: прэс-сакратар Таццяна Ускова і начальнік рэспубліканскага сведчага цэнтра Уладзімір Басько.

Падпісвайцеся на нас у Telegram, Instagram і Facebook.