Бізнес-працэсы ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур або аказання электронных паслуг часта патрабуюць звестак пра адрас рэгістрацыі грамадзян. На ID-картах, якія пачнуць выдаваць беларусам ў 2021 годзе наўзамен звыклых пашпартоў, дадзеныя аб адрасе адсутнічаюць.
Атрымліваць недастатковыя звесткi ўпаўнаважаныя органы змогуць, звяртаючыся дыстанцыйна ў дзяржаўныя інфармацыйныя рэсурсы, якія змяшчаюць неабходныя дадзеныя. У прыватнасці, інфармацыя аб адрасе рэгістрацыі грамадзян даступная з аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы «Улік грамадзян Рэспублікі Беларусь, замежных грамадзян і асоб без грамадзянства па месцы жыхарства і месцы знаходжання», уладальнікам якой выступае Міністэрства ўнутраных спраў Рэспублікі Беларусь.
З 1 студзеня 2021 г. упаўнаважаным органам і арганізацыям будуць даступныя паслугі па прадастаўленні рознага аб'ёму дадзеных аб актуальным адрасе рэгістрацыі грамадзяніна:
3.50.01/1 Атрыманне звестак аб месцы жыхарства і месцы знаходжання грамадзяніна (з атрыманнем згоды фізічнай асобы);
3.50.01/2 Атрыманне звестак аб месцы жыхарства і месцы знаходжання грамадзяніна (без атрымання згоды фізічнай асобы);
3.50.03 Абмен звесткамі аб месцы жыхарства і месцы знаходжання грамадзян паміж АІС «Рэгістрацыйны ўлік» і органамі мясцовага кіравання і самакіравання першаснага тэрытарыяльнага ўзроўню;
3.50.04 Прадастаўленне звестак з АІС «Рэгістрацыйны ўлік» па запыце з АІС «ЖКП-Разлік»;
3.50.05 Прадастаўленне звестак з АІС «Рэгістрацыйны ўлік» для фарміравання статыстычных талонаў.