НЦЭП падрыхтаваў унікальную прапанову для спажыўцоў электроннага дакументазвароту на базе сістэмы электроннага дакументазвароту «SMBusiness». Усім, хто заключыць дагавор на паслугі па прадастаўленні доступу да аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы «Ведамасны архіў» да 31 снежня 2021 года, аднаразовая паслуга па яе ўкараненні аказваецца без збірання платы.
Для гэтага арганізацыі, якая выкарыстоўвае ў працы «SMBusiness», з'яўляючыся ў гэтай частцы кліентам НЦЭП, неабходна накіраваць у НЦЭП заяўку на паслугу па прадастаўленні доступу да АІС «Ведамасны архіў» з наступным заключэннем дагавора.
Калі арганізацыя не з'яўляецца спажыўцом паслуг электроннага дакументазвароту на базе СЭД «SMBusiness», што аказваюцца НЦЭП, то перш за ўсё неабходна звярнуцца да распрацоўніка ТАА «Софтмікс», каб абнавіць СЭД «SMBusiness». А ўжо пасля гэтага накіраваць на адрас НЦЭП заяўку.
Нагадаем, што СЭД «SMBusiness» ў гэтым годзе была дапрацавана на прадмет магчымасці фарміравання электронных спраў у адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства ў сферы архіўнай справы і справаводства, а таксама перадачы спраў у АІС «Ведамасны архіў» у адпаведнасці з Фарматам абмену дадзенымі.
Азнаёміцца з парадкам аказання паслуг па прадастаўленні доступу да АІС «Ведамасны архіў», а таксама тарыфамі на аказанне паслуг можна на сайце НЦЭП: https://nces.by/service/e-archive/.